علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محدوده طرح ترافیک کارایی خود را از دست داده است/طرح جدید هزینه کمتری دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: محدوده‌ های تعیین شده ترافیک مربوط به 37 سال قبل است که در حال حاضر پاسخگوی تهران نیست.

محدوده طرح ترافیک کارایی خود را از دست داده است/ طرح جدید ترافیک هزینه‌بردار نیستمحمد علیخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت طرح ترافیک برای سال 97 گفت: امروز آلودگی هوا محدود به یک نقطه تهران نیست و  محدوده‌ های تعیین شده ترافیک مربوط به 37 سال قبل است که در حال حاضر پاسخگوی تهران نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه محدوده طرح ترافیک کارایی خود را از دست داده، بیان کرد: این محدوده زمانی مصوب شد که آن زمان ابزارهای لازم مانند دوربین برای مدیریت ترافیک نداشتیم.

وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی تجهیزات مورد نیاز برای کنترل ترافیک بیان کرد: ما می‌توانیم مانند سایر دنیا با استفاده از این تجهیزات ترافیک را بهتر کنترل کنیم.

علیخانی تصریح کرد: اینکه عده‌ای بتوانند با پرداخت پول وارد محدوده طرح ترافیک شوند اما عده ای به دلیل عدم توانایی در پرداخت پول نتوانند وارد محدوده شوند عادلانه نیست زیرا شهر و معابر آن جزء مشاعات شهر بوده و متعلق به همه مردم است از این روهمه باید بتوانند به طور مساوی از آن استفاده کنند و هر کس به میزان استفاده خود در هزینه‌ها شریک باشد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: طرح جدید ترافیک نسبت به طرح قبلی هزینه‌ بسیار کمتری دارد.

انتهای پیام/

 آیا طرح ترافیک در سال 97 حذف می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار