سالروز حماسه ۹ دی در ۱۰۰ منطقه نهاوند برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: سلسله مراسم گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی در ۱۰۰ منطقه شهری و روستایی نهاوند برگزار می‌شود.

سالروز حماسه ۹ دی در ۱۰۰ منطقه نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت‌الاسلام موسی محبی رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی با سخنرانی 100 نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: این مراسم علاوه بر مساجد به صورت متمرکز در سطح شهرستان نهاوند و با حضور انبوه مردم مومن و لایت‌مدار در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و همچنین در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز به صورت تجمعی و متمرکز برگزار می‌شود.

 محبی با دعوت عمومی از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه‌ها، افزود: در این مراسم یکی از فرماندهان و خطیبان برجسته علاوه بر تشریح و تحلیل اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور پیرامون اهداف شوم فتنه‌گران در طراحی این توطئه در سال 88 سخنرانی می‌کند.

 وی از نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان خبرداد و عنوان کرد: علاوه بر نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری مراسم گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه، بصیرت دینی، انجام مراسم سخنرانی در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در گرامی‌داشت حماسه 9 دی است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت : در مراسم گردهمایی مردم نهاوند که در روز 9 دی برگزار می‌شود، دانشجویان، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی، بسیجیان و گروه‌های مختلف در صنف‌ها و تشکل‌های مردمی حضور خواهند داشت.

محبی تاکید کرد: این مراسم در روز 9 دی ماه راس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 12 هم‌زمان با اقامه نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

برگزاری مراسم 9دی در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.