رونمایی از سند سجلی شهید ورمقانی در سنندج

سند سجلی شهید هوشنگ ورمقانی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت روز ملی ثبت احوال در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم رونمایی از سند سجلی شهید هوشنگ ورمقانی طی مراسمی یکشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان، معاون عمرانی استاندار و جمع دیگری از مسئولان استان در سنندج  برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک روز ملی ثبت احوال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا مظهر اقتدار و عزت کشورمان هستند بنابراین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها از وظایف اصلی ما است.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی با بیان اینکه زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت برای یک ملت عزت و سربلندی به ارمغان می آورد، عنوان کرد: رونمایی از سند سجلی شهدا توسط ثبت احوال اقدامی بسیار شایسته و ارزشمند و قابل تقدیر است.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم گفت:  خدمات ثبت احوال در ثبت وقایع مختلف  لوح محفوظی است و اقدامات این مجموعه در برنامه ریزی های مسئولان بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کل ثبت احوال کردستان هم در این مراسم با بیان اینکه در استان گنجینه اسناد هویتی ثبت احوال را داریم،گفت: در راستای ارج نهادن به خدمات شهدا هر سال به مناسبت روز ملی ثبت احوال از سند سجلی یکی از شهدا رونمایی می شود.

محسن آقایی عنوان کرد: امسال از سند سجلی شهید هوسنگ ورمقانی رونمایی می کنیم و این سند در گنجینه اسناد هویتی ثبت احوال استان قرار داده می شود.

وی گفت: اقدام مذکور در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، انجام می شود.

انتهای پیام/م

منبع :مهر

سند سجلی شهید هوسنگ ورمقانی در گنجینه اسناد هویتی ثبت احوال استان کردستان قرارگرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.