مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی با کاهش تلفات در حوزه برق عملی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برای تک‌رقمی کردن تلفات برق تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون خودنیا با بیان اینکه طرح ملی و جهادی کاهش تلفات در مهرماه سال ۹۳ استارت زده شد و مقرر گردید که تلفات برق در سراسر کشور از ۱۷.۱۵ درصد به ۱۱ درصد طی یک سال کاری یعنی تا مهرماه ۹۴ کاهش یابد، افزود: علیرغم تنگنا‌های مالی در سطح وزارت نیرو، خوشبختانه اعتبارات لازم تأمین و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشت شد.

وی افزود: مبنای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق لرستان در این حوزه کاهش تلفات به میزان کمتر از سهمیه تعیین‌شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با برگزاری جلسات منظم و پیگیری مصوبات جلسات، نتایج زحمات همکاران در سراسر استان مثمر ثمر واقع شد و ما موفق شدیم به سهمیه تعین شده از طرف شرکت توانیر برسیم.

خودنیا اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات و تدوین اولویت‌ها در جهت تسریع در رسیدن به هدف کلیه امکانات و منابع انسانی را بسیج نمودیم که نتیجه آن رسیدن به تلفات ۱۰.۴۶ درصد در پایان سال ۹۵ بود.

وی افزود: هدف و سهمیه تعیین‌شده در سال ۹۶ برای کاهش تلفات در لرستان توسط شرکت توانیر ۹/۹ درصد است و برای یک‌رقمی کردن باید متحمل زحمات فراوان و تلاش‌های مستمر و دوچندان گردید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه درصد تلفات عدد ثابتی نبوده و مدام در حال تغییر می‌باشد، گفت: ارتباط مستقیمی بین اقدامات و برنامه‌های عملیاتی و اجرایی و میزان تلفات وجود دارد.

خودنیا اظهار داشت: یکی از موفقیت‌ها در حصول کاهش تلفات استمرار اقدامات گذشته و تهیه و تدوین برنامه‌های عملیاتی جدید است، لذا با این توصیف الزاماً بایستی منابع مالی و تجهیزات و منابع انسانی هرساله بیشتر از پیش در اختیار باشد تا بتوان تلفات را کاهش داد و صرفه‌جویی کلان اقتصادی را محقق نمود.

انتهای پیام/د

کاهش تلفات در حوزه برق، اقدامی عملی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.