کشف یک تن و ۷۷۷ کیلوگرمی مواد افیونی در جنوب شرق کشور

رئیس پلیس موادمخدر استان سیستان وبلوچستان از کشف محموله سنگین یک تن و ۷۷۷ کیلوگرمی مواد افیونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی استان در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمدرضا نصیری رئیس پلیس موادمخدر استان گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه آشار در محور مهرستان- سرباز دست یافتند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان‌های عملیاتی پلیس موادمخدر در شهرستان مهرستان با نیابت قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری ۵ قاچاقچی شدند.

سرهنگ نصیری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، موفق به کشف یک تن و ۶۲۳ کیلوگرم تریاک، ۱۳۶ کیلوگرم مرفین، ۱۸ کیلوگرم کراک و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده‌ها در خصوص معضلات و پیامد‌های موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

کشف موادر مخدر در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.