با عاملان شرارت در رودبارجنوب برخورد می شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :به زودی شاهد برخورد با عاملان شرارت در منطقه رودبار جنوب خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام بویژه آخرین شهید مدافع وطن، ستوان یکم محمدرضا خاوش زاده که بتازگی در درگیری با اشرارمسلح در رودبارجنوب به شهادت رسیده است، گفت: به زودی شاهد برخورد با عاملان شرارت در منطقه رودبار جنوب خواهیم بود.


وی اشراف اطلاعاتی بر کانون های مفسده متناسب با اقدامات پیشگیرانه پلیس را از اهداف  همایش یکروزه کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و افزود: این همایش بر مبنای بررسی تهدیدات و چالش های پیش روی برنامه های پلیس به صورت سالیانه برگزار می شود.


وی با تاکید بر فراهم آوردن شرایط برای استفاده بهینه از ظرفیت های برون سازمانی، یادآورشد: امکانات مجموعه نیروی انتظامی بدلیل حساسیت ها و حجم کار، محدود است لذا مجبور به همراه نمودن سایر دستگاه ها با این رده انتظامی هستیم.


فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن قدردانی از حمایت های مادی و معنوی استاندار کرمان در مباحث لجستیکی، تصریح کرد: زلزله های اخیر در استان موجب شد توجه مسئولین به مسائل امنیتی دو چندان شود لذا استاندار کرمان در شورای مدیریت بحران استان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص ردیف بودجه برای این امر شد.


سردار بنی اسدی فر با تاکید براینکه نیروی انتظامی با هرآنچه که در توان دارد برای برقراری امنیت در جامعه تلاش خواهد کرد، اظهارکرد: برای هر رده انتظامی به صورت سالیانه یک کارنامه ای تهیه می شود که باید مطابق با آن اقدام شود اما بر مبنای واقعیت، نیروهای انتظامی جلوتر از کارنامه رده ای حرکت می کنند.

انتهای پیام/ی

  همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار