امنیت شهروندان در اولويت فعاليت های پليس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: امنيت شهروندان در اولويت فعاليت های پليس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با حضور در بيمارستان شهيد باهنر كرمان از يكی از شهروندان كه توسط اخاذان مورد اخاذی و با سلاح سرد از ناحيه دست مصدوم شده بود عيادت و دلجويی كرد.


وی با بيان اينكه پليس از هيچ تلاشی برای برقراری امنيت شهروندان كوتاهی نخواهد كرد گفت: پليس کرمان مقتدرانه در خدمت امنيت و آرامش مردم است و اجازه كوچكترين تحرك به مجرمان را نخواهد داد.


وی گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه ورزی و انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران کلانتری13 این فرماندهی، سارقان اخاذ در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.


وی با اشاره به شناسائی 3 مالخر و دستگیری آنها وکشف اموال مسروقه مالباختگان بیان داشت. پلیس امروز با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه، با اقتدار و هوشیاری خود توانسته اعتماد و رضایت مردم را جلب کند.


وی با اشاره به ماموریت های مهم و حساس پلیس در اجتماع گفت: بی تردید ماموران زحمت کش انتظامی اجر و پاداشی عظیم نزد خداوند خواهند داشت.


وی جلب رضایت مردم و مشارکت همگانی را از عامل مهم و موثر تامین نظم و امنیت جامعه خواند و گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش خواهیم کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به انتظار مردم از پلیس اسلامی، اظهار کرد: پلیس با داشتن جسارت، دلسوزی، سلامت و حسن تدبیر می‌تواند بهترین خدمات را به جامعه ارائه کند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصريح كرد:تداوم طرح برخورد با مخلان نظم و امنيت مورد تاكيد و توجه بوده و پليس با قاطعيت با مخلان نظم و امنيت عمومی قاطعانه برخورد می کند.


سرهنگ "روانبخش" افزود:دستگيری اين 2نفرشرور موجب جلب رضايتمندی مردم شده و موجی از نشاط و احساس آرامش و امنيت را در سطح شهرستان کرمان به دنبال داشته است.
انتهای پیام/ی

دستگیری دو شرور در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.