پتانسیل بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی، یک پتانسیل جهانی است

خراسان رضوی با ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در ورزش بولینگ و بیلیارد دارد، می‌تواند سکو‌های جهانی را از آن خود کند.

پتانسیل بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی، یک پتانسیل جهانی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علیرضا دوانلو رییس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: در ۴ ماهه اخیر امسال ۱۰۰ نفر در مسابقات این ورزش شرکت کرده اند که در نوع خود بی نظیر بوده است.

دوانلو افزود: با مصوبه شورای شهر مشهد، باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد استان از حالت زیرزمینی خارج و در شرایط قانونی و تحت نظارت به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

وی به ایجاد کمیته بولس استان اشاره کرد و گفت: این رشته جذاب و قابل گسترش است که زمینه‌های فعالیت آن در استان فراهم شده و بناست جایگاه این ورزش تبدیل به پایگاه اصلی بولس کشور در مشهد شود.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد: بانک اطلاعاتی اعضا و ۱۰۰ باشگاه بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی در حال گرد آوردی است.

وی به آموزش دیدن ۳۰ بانو در این ورزش اشاره کرد و افزود: در چند ماه اخیر ۳۰ نفر از بانوان استان در رشته‌های مربیگری و داوری آموزش‌های لازم را دیده اند تا این ورزش برای زنان ما نیز گسترده‌تر شود.

دوانلوبا بیان اینکه خراسان رضوی در رشته‌های بولینگ و بیلیارد در داوری، مربیگری و بازی قهرمانان جهانی داشته است گفت : این استان با توجه به تامین زیرساخت‌های فعالیت این رشته‌های ورزشی، آمادگی برگزاری مسابقات ملی را در خود دارد.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی همچنین به اهمیت فعال کردن کمیته‌های شهرستانی در استان اشاره کرد و افزود: در این راستا به فعال سازی کمیته استعدادیابی نیز اقدام کرده ایم.


انتهای //ف. ح.
 


گفته‌های دوانلو رییس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.