برگزاری چهارمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر انفرادی در مشهد

چهارمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر انفرادی باحضور ۴۴ ورزشکار از سراسر استان در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛  علیرضا دوانلو رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات هفته دولت، چهارمین دوره مسابقاتی است که طی چند ماه اخیر برگزارشد و ما شاهد حضور بی سابقه بازیکنان، داوران، مربیان، باشگاهداران ونوجوانان و جوانان با استعداد بوده ایم که نویدبخش روز‌های خوش پیش رو در بیلیارد استان است.

وی افزود: این مسابقات  طی چهارروز رقابت برگزار شد که مقام‌های اول تا چهارم نصیب امید ویرانی، البرز کرمی، مهدی کریمیان و امیرحسین مرتضی زاده شد.

دوانلو ادامه داد: مسئولیت برگزاری این مسابقات را محمد اسکندری، داور بین المللی ورئیس کمیته مسابقات استان برعهده داشت و سعید عرفانی و مجتبی اسماعیلی، سرداوران مسابقات هفته دولت بودند.

وی با بیان اینکه رنکینگ اسنوکر انفرادی خراسان رضوی این بار دو ویژگی ممتاز نیز داشت، گفت:  تیم استعدادیابی هیات استان به مسئولیت صادق عیدی در طول مسابقات حضور داشتند و شرکت فعال ورزشکاران از شهرستان‌های استان با هدایت حمیدبیواره، دو ویژگی خاص این دور از مسابقات بود که امید ارتقاء و پیشرفت بیلیارد خراسان رضوی را به نحو چشمگیری افزایش داده است.

انتهای پیام //ف. ح.
 


چهارمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر انفرادی در مشهد به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.