سرکشی از دو طرح تأمین و انتقال آب در اردل

استاندار چهارمحال و بختیاری از دو طرح تأمین و انتقال آب شهرستان اردل دیدن کرد.

بازدید از دو طرح تأمین و انتقال آب اردلبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان اردل، از دو طرح تأمین و انتقال آب شُرب و کشاوزی در این شهرستان دیدن کرد.

محمد نوذری فرماندار اردل گفت: طرح تأمین و انتقال آب بخش کشاورزی روستای ده‌کهنه این شهرستان با اختصاص ۱۸۰ لیتر آب در ثانیه و پوشش سطح ۵۰۰ هکتاری و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح، حدود ۲۰۰ کشاورز از مزایای آن بهره‌مند و ۲۰۰ نفر دیگر هم مشغول به کار می‌شوند.

نوذری اضافه کرد: همچنین طرح تأمین و انتقال آب شُرب پنج روستای شیخ محمود، ده‌کهنه، هفت پیران، سر چاه و دوازده امام، با احیای چشمه خضر و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه تا کنون آبرسانی به دو روستای شیخ محمود و ده‌کهنه در قالب این طرح انجام شده است پیش بینی کرد: طرح مذکور تا پایان سال‌جاری به بهره برداری کامل برسد.

به گفته نوذری: با افتتاح این طرح هفت هزار نفر از آن بهره‌مند خواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر کاری به شهرستان اردل، همچنین از روند احداث جاده گرمیرزه به دوپلان دیدن کرد.

اردل با ۷۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

 انتهای پیام/خ

استاندار از دو طرح آبرسانی در اردل دیدن کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.