اجرا و تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن قطعی است

استاندار چهارمحال و بختیاری، از قطعیت اجرا و تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن خبر داد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در اولین سفر کاری خود به بروجن، در نشست مشترک شورای اداری این شهرستان و شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح انتقال آب بن به بروجن که از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به این استان است، قطعاً تکمیل می‌شود و هیچ چیز مانع از اجرای آن نخواهد شد.

وی افزود: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی نمی‌تواند در روند اجرای این طرح اختلال ایجاد کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی سخنان مبنی بر تغییر کارفرمای طرح انتقال آب بن به بروجن اضافه کرد: تغییر کارفرما مهم نیست، بلکه اجرای سریع و بهره برداری از این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عباسی گفت: توجه به بخش کشاورزی و تحول در تأمین زیرساخت‌های گردشگری به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به جایگاه شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای مدیریت شهری و روستایی نقش بسزایی دارد افزود: راهکار‌های افزایش درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید از سوی اعضای شورا شناسایی و برای اجرایی شدن آن اقدامات لازم انجام شود.

عباسی اضافه کرد: بار مالی شورا‌های اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به هیچ وجه نباید به دوش دولت بیفتد.

وی  ادامه داد: ارتقای وضعیت راه‌های ارتباطی و حذف نقاط حادثه خیز شهرستان بروجن از مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان است.

عباسی گفت: در سفر‌های شهرستانی باید مشکلات مربوط به توسعه مناطق مختلف استان دسته بندی و برای رفع آنان برنامه ریزی شود.

وی یادآور شد: توزیع فصلی اعتبارات استان در شورای برنامه ریزی و مشخص شدن سهم شهرستان‌ها به منظور اجرا و تکمیل طرح‌های شهرستانی از مزایای شورای برنامه ریزی و توسعه محسوب می‌شود.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

طرح انتقال آب بن به بروجن باید تکمیل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار