فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان :

تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند در همدان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده ‌های نیازمند در همدان خبر داد.

تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های نیازمند در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهری اسدی فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی اظهار داشت: در راستای ساماندهی کمک‌های مردمی برای سهولت امر خیر و خداپسندانه  ازدواج جوانان نیازمند، پایگاه حضرت آمنه(س) شهرک فرهنگیان اقدام به تهیه جهیزیه کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج آسان اجرا می‌شود، گفت: تداوم چنین حرکت‌هایی توسط بسیج می‌تواند موجب گسترش این فرهنگ به سایر اقشار نیز شود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه تصریح کرد: به طور قطع این امر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که امیدواریم این سنت حسنه در جامعه تسری و فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج ازدواج آسان تحقق یابد.

وی از تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند در سطح شهرک فرهنگیان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر تهیه دو قلم جهیزیه طی چند ماه اخیر، امروز نیز یک قلم جهیزیه برای نوعروس خانواده نیازمند تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

اسدی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند تهیه شد، گفت: اجرای طرح پیوند آسمانی از برنامه های منسجم پایگاه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پایگاه حضرت آمنه(س) در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها خاطرنشان کرد: تبلیغ و تشویق جوانان به برپایی ازدواج آسان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کاهش آمار طلاق از جمله این برنامه‌ها است.

 انتهای پیام/د.ا

 تهیه جهیزیه نوعروسان خانواده‌های نیازمند همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار