اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به مددجویان همدانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان اعتبار به مددجویان همدانی اختصاص یافت.

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به مددجویان همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان عنوان کرد: ۵۲۳ مددجویان همدانی با این اعتبار درهشت ماهه امسال  راهی خانه بخت شدند.

وی اظهار کرد: یک هزار و 96 پرونده در هشت‌ ماهه نخست امسال از مددجویان دم بخت تشکیل شده که تاکنون 523 نفر از این زوج‌ها جهیزیه دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در ادامه  افزود: کمیته امداد امام (ره) به‌ منظور تسهیل ازدواج مددجویان به دختران و پسران تحت حمایت این نهاد، دختران خانوارهای نیازمند، بانوان در آستانه ازدواج مجدد، پسران و زنان سرپرست خانوار کمک ‌هزینه ازدواج اهدا می‌کند.

 ترکمانه توضیح داد: ازدواج‌های صورت گرفته با برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های قبل از ازدواج به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شده ازدواج این افراد دربین جامعه هدف این نهاد پایدارتر شود.

وی یادآورشد: ازدواج امری مقدس است که به واسطه آن نهاد خانواده تشکیل می شود و در ادیان مختلف و فرهنگ های متنوع بویژه آیین مقدس اسلام بر انجام ازدواج و بویژه ساده گرفتن آن تاکید شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان داشت: هدف از اعطای کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت ترویج سنت‌های حسنه اسلامی است و با یاری خیران و نیکوکاران می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را در جهت تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت برداریم.

ترکمانه خاطرنشان کرد: به هر یک از نوعروسان و بانوان تحت حمایت کمک‌هزینه خرید جهیزیه دو تا سه میلیون تومانی و به هر یک از پسران تحت حمایت این نهاد هدیه ازدواج یک‌میلیون تومانی اعطاء می شود.

ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود تا جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کرده و کمتر با مشکلات رو به رو باشند.

انتهای پیام/غ

۵۲۳ مددجوی همدانی راهی خانه بخت شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار