افزایش 25 درصدی ارائه خدمات عمرانی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان در 8 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محبی مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با معاون عمرانی استاندار با یادآوری اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۵۰۰۰ خدمت عمرانی به مددجویان ارائه‌شده، گفت: پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان در زمینه خدمات عمرانی از جمله ساخت و خرید مسکن، تعمیرات کلی و جزئی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و انشعابات آب و برق و گاز برای مددجویان این نهاد هزینه شده است.

محبی با بیان اینکه طرح نوسازی منازل مسکونی مددجویان در بافت فرسوده گچساران جزو اولویت‌های کمیته امداد است گفت: در این خصوص ۳۸۰ میلیون تومان برای نوسازی منازل مسکونی مددجویان ساکن این بافت در سال جاری هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت ۲۰ واحد مسکن مددجویی در بافت فرسوده گچساران هزینه شد ادامه داد: ۱۴۷ خانوار مددجوی تحت حمایت ساکن در بافت فرسوده گچساران واجد شرایط طرح نوسازی هستند که از این تعداد ۱۰۱ خانوار مالک، ۲۴ خانوار مستأجر و ۲۲ خانوار سکونت رایگان دارند.

محبی به تفاهم‌نامه بین کمیته امداد این استان با استانداری اشاره کرد و گفت: تهیه زمین برای ساخت هزار واحد مسکن شهری و کمک به ساخت پنج هزار و ۴۵۰ مسکن روستایی از موارد مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است که خواهان همکاری هستیم.

وی همچنین خواستار همکاری در خصوص حل مشکل انشعابات مددجویان، عوارض فنی و پروانه ساخت مسکن آن‌ها از طریق شهرداری شد.

عزیز فیلی، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه مشکلات مسکن کمیته امداد باید در شورای مسکن مطرح شود گفت: امید است با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسب‌تری برای خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان فراهم شود.

فیلی در خصوص عمل به تعهدات فی‌مابین و حل مشکل مددجویان قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/ش

 ارائه خدمات عمرانی به مددجویان افزایش داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.