یاسوج؛

افتتاح و یا کلنگ زنی 30 طرح در شهرستان لنده

30 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 43 میلیارد ریال با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ سید موسی خادمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح شهرستان لنده به نمایندگی از 30 طرح عمرانی و اقتصادی اظهار داشت: 25 باب مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار پنج میلیارد ریال، توسعه شبکه آب شهری لنده با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، تأمین آب منطقه آبرزگه با اعتبار 2 میلیارد ریال و نصب تلویزیون دیجیتال شهری و راه اندازی مسکن سلامت روستای قیام با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از مهمترین طرح‌های افتتاحی این شهرستان بود. 

وی افزود که دبستان 6 کلاسه شهرک سرآسیاب با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال، جدول گذاری روستایی با اعتبار 800 میلیون ریال و ساختمان پایگاه سلامت شهری با اعتبار سه میلیارد ریال از جمله طرح‌های کلنگ زنی شهرستان لنده بوده است. 

خادمی بیان کرد: 170 طرح اقتصادی خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار 23 میلیارد ریال نیز از طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان لنده بود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر لنده و ادای احترام به مقام شهیدان عنوان کرد که مسئولان اجرایی استان بیش از پیش پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند. 

خادمی ابراز داشت: امنیت و آرامش کنونی حاکم در کشور نتیجه خون شهدا، مجاهدت رزمندگان و استقامت خانواده‌های آنان است. 

وی گفت: یکی از رسالت‌های مهم مسئولان اجرایی آن است که راه، فکر و اندیشه شهدا را در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب به کار گیرند. 

غرس 38 نهال به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بلوار ورودی شهر لنده از جمله برنامه‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان اجرایی استان به شهرستان لنده بوده است. 

ملاقات مردمی در مسجد جامع شهر لنده و بازدید از منطقه گردشگری موگرمون شهرستان لنده از دیگر برنامه‌های این سفر بود. 

شهرستان لنده به مرکزیت شهر لنده با حدود 22 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.