تولید انبوه محور لکوموتیو در مجتمع صنعتی اسفراین

مدیر عامل مجتمع صنعتی شهرستان اسفراین گفت : برای اولین بار در کشور مجتمع صنعتی اسفراین تولید انبوه محور لکوموتیو را آغاز کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ کیومرث میرزایی ، مدیر عامل مجتمع صنعتی شهرستان اسفراین گفت: برای نخستین بار مجتمع صنعتی اسفراین با کسب تاییدیه های لازم ازشرکت راه اهن جمهوری اسلامی ایران موفق به تولید انبوه محور لکوموتیو در این مجتمع شده است .

وی افزود : در سال 1395 قرار داد اولیه تولید این محور با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی منعقد شد و نمونه های تولید شده پس از تست های کامل وارزیابی کیفی مورد تایید این شرکت قرارگرفت .

میرزایی گفت : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی قبلا این محورها را با هزینه بسیار بالا ازخارج از کشور تامین می کرد که این مجتمع قادر است به همت کارکنان متعهد و متخصص خود این محصول را به صورت انبوه تولید و در اختیار شرکت راه اهن قرار دهد .

مدیر عامل مجتمع صنعتی شهرستان اسفراین افزود : مجتمع صنعتی اسفراین تامین کننده قطعات و مقاطع سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی ، به صورت آهنگری و ریخته گری ، جهت مصارف مختلف اعم از صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی و حفاری ، صنایع نیروگاهی ، صنایع سیمان ، معدنی و فولاد ، صنایع دریایی و کشتی سازی ، صنایع ریلی و صنایع پیشرفته است که سالانه افزون بر 55 هزار تن انواع فولاد آلیاژی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند .

انتهای پیام/آ

تولید محور لوکوموتیو در مجتمع صنعتی اسفراین  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.