کاهش ۳۶ درصدی نزاع‌ها در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی وقوع سرقت‌ها ازابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در نتیجه اجرای چندین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و استفاده ازتوان موجود در یگان‌های انتظامی شهرستان زهک، وقوع سرقت‌ها در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اشاره به اینکه بیشترین کاهش وقوع جرایم در خصوص سرقت، منزل، مغازه و احشام بوده، تصریح کرد: در این مدت نزاع‌ها نیز ۳۶ درصد کاهش یافته است.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه استفاده از سلاح خط قرمز پلیس است، بیان داشت: در راستای مبارزه با حمل و نگهداری سلاح‌های غیر مجاز، میزان کشف سلاح‌های غیر مجاز نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ" قره گوزلو" در ادامه، پدیده مواد مخدر را یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی خواند و گفت::مبارزه با قاچاق مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان یکی از مهمترین اولویت‌های نیروی انتظامی است که از ابتدای سال جاری کشفیات مواد مخدر ۲۵ درصد و دستگیری قاچاقچیان نیز ۴۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازنده و گسترده مردم با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد و از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات و مددخواهی مردم است.

انتهای پیام/ع

 کاهش نزاع‌ و درگیری در  زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار