موادفروش حرفه ای در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک موادفروش حرفه ای صنعتی خبر داد.

موادفروش حرفه ای در دام پلیس

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ سرهنگ حمید فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک سرشاخه حرفه ای و توزیع کننده مواد بین خرده فروشان به قصد انتقال به یکی از شهرستان های همجوار، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد مبارزه با موادمخدر کلانتری 11 ایلام با تلاش شبانه روزی و اشرافیت کامل اطلاعاتی موادفروش حرفه ای را شناسایی و رصد کردند.

فتاحی اضافه کرد: پلیس با اخذ مجوز قضایی جهت دستگیری موادفروش اقدام کرده و دریک عملیات غافلگیرانه او را در محل مورد نظر به دام انداخت.

وی با اشاره به شگردهای خاص و تخصص حرفه ای پلیس اظهار داشت: در بازرسی اولیه از متهم، خودرو و یا تجهیزات همراه بدست نیامد اما با توجه به خبره بودن ماموران، در بازرسی تخصصی و حرفه ای، موادمخدر جاسازی شده که متهم به طرز ماهرانه ای در بدن خود جاسازی کرده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: در این ماموریت مقدار 250 گرم موادمخدر صنعتی از نوع هرویین و شیشه کشف و یک سرشاخه حرفه ای توزیع کننده موادمخدر دستگیر و تحویل قانون شد.

وی شگرد جاسازی موادمخدر توسط توزیع کننده مواد و نقشه او برای انتقال آن را تشریح کرد و گفت: مواد فروش حرفه ای قصد داشته با جاسازی ماهرانه مواد در بدن خود این محموله را از تور پلیس عبور داده و به مقصد انتقال دهد لیکن هوشیاری پلیس نقشه شوم او را نقشه بر آب کرد.

انتهای پیام/اس

دستگیری مواد فروش حرفه ای در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.