عواقب جبران ناپذیر جوانان به مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بی آگاهی جوانان به مواد مخدر عواقب خطرناک و جبران ناپذیری دارد.

عواقب جبران ناپذیرعدم آگاهی جوانان به مواد مخدر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اعلام کرد: معضل اعتیاد ضمن آزردگی و ناراحتی خاطر و احساس آسایش نداشتن خانواده ها ، ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری ها و ناهنجاری های اجتماعی دیگر از جمله سرقت ، قتل ، فساد و ...است.

وی اضافه کرد: آگاهی نداشتن از تأثیرات و عواقب خطرناک مواد مخدر یکی از علل روی آوردن نوجوانان و جوانان به سمت این گونه مواد است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه اعتیاد دامی است که همیشه و همه جا در کمین افراد است، گفت: پیشگیری اولیه دوری از بسترهای اعتیاد زا بهترین درمان راه مقابله با این بلای خانمان سوز است.

علیمحمدی بر تأثیر پذیری زیاد جوانان از دوستان ناباب تأکید و یاد آور شد: دوستان ناباب نقش موثری در تشویق افراد به سمت مصرف مواد مخدر دارند.

 علیمحمدی در پایان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ و حامیان آنان در آن سوی مرزها قصد دارند جوانان ما را منحرف کرده و در گرداب اعتیاد گرفتار کنند، گفت: در این راستا اقدامات پلیس تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نشده بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاهسازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی بیش از پیش در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/اس

عواقب خطرناک مواد مخدر برای جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.