تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برای تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با اختصاص اعتبار سه میلیاردی سالانه نمی‌توان به تکمیل این پروژه در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رستم پور معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان صبح امروز در جریان بازدید جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از پروژه تالار مرکزی سنندج، گفت: این پروژه از سال ۸۲ و با وعده تکمیل سه ساله در دولت هشتم آغاز به کار کرد اما متاسفانه با گذشت ۱۴ سال هنوز این وعده محقق نشده است.

وی افزود: پروژه تالار مرکزی سنندج به عنوان مهم‌ترین پروژه فرهنگی و هنری استان تاکنون تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته و متاسفانه به دلیل تخصیص اعتبارات ناچیز به این پروژه هنوز اقدامی اساسی در راستای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی و هنری صورت نگرفته است.

رستم‌پور خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای سال جاری برای تکمیل این پروژه به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم و این در حالی است که طی چند سال اخیر به صورت سالانه حدود سه میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: با اختصاص این روند و اعتبارات قطره‌چکانی متاسفانه نمی‌توانیم به بهره‌برداری و تکمیل این پروژه در آینده‌ای نزدیک امیدوار باشیم چرا که این اعتبار ناچیز در آینده باید هزینه تعمیر و جبران فرسودگی ابنیه شود.

رستم‌پور ابراز امیدواری کرد، با نگاه ویژه مسولان استانی و کشوری بالاخره طلسم بزرگترین پروژه حوزه فرهنگ و هنر کردستان شکسته شود و اصحاب فرهنگ و هنر استان به زودی از امکانات این پروژه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ د م

اعتبارات قطره‌چکانی دردی از تالار مرکزی سنندج دوا نمی‌کند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.