رئیس خانه مطبوعات کردستان استعفا کرد

رئیس هیات مدیره دور هفتم خانه مطبوعات کردستان از سمت خود استعفا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خبات ساعدی رئیس هیات مدیره دور هفتم خانه مطبوعات کردستان از بدنه هیات مدیره و مسئولیت این تشکل صنفی و مطبوعاتی استعفا کرد.

خبات ساعدی در این باره گفت: از خرداد سال جاری و با روی کار آمدن هیات مدیره دور هفتم شاهد تحولات شگرف و امور زیربنایی در عرصه مطبوعات کردستان بودیم که در تاریخ ۱۴ ساله خانه مطبوعات سابقه نداشت.

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه موفق شدیم که پس از ۱۴ سال بحث ثبت رسمی خانه مطبوعات را به سرمنزل مقصود برسانیم.

ساعدی اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ مطبوعات کردی موفق شدیم موافقت اولیه تاسیس نخستین موزه مطبوعات کردی جهان را در سنندج بگیریم و در ادامه پیگیری‌های به عمل آمده با مساعدت سازمان میراث فرهنگی شاهد اختصاص منزل تاریخی آیت‌الله مردوخ کردستانی به این امر بودیم.

رئیس هیات مدیره دور هفتم خانه مطبوعات کردستان همچنین از تدوین و ارائه طرح ساماندهی نشریات سراسری در استان به منظور ساماندهی امور و مقابله با تخلفات در این عرصه و تلاش برای تقویت نشریات محلی در قالب این طرح را به عنوان دیگر مورد قابل دفاع در این زمان چند ماهه عنوان کرد.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، رفاهی و ورزشی در راستای ارتقای شان روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای استان را به عنوان دیگر فعالیت‌هایی نام برد که در این چند ماه آغاز شد اما در ادامه روند اجرا با سنگ‌اندازی برخی نهادها و سازمان‌ها مواجه شد.

ساعدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده هم از ریاست خانه مطبوعات استعفا کرده‌ام و هم از عضویت در هیات مدیره و استعفای رسمی خویش را هم در محضر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اعضای هیات مدیره به صورت کتبی تقدیم کردم.

انتهای پیام/ د م

اسعتفای رئیس خانه مطبوعات کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.