فضای همدلی ورزش؛

حاکم بودن فضای همدلی بر حوزه ورزش لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فضای همدلی و همراهی بر حوزه ورزش لرستان حاکم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیزپورمدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه هیئت تکواندو فضای بدون حاشیه و فضای با همدلی و همراهی را در استان فراهم کرده است و در طول سال بدون وقفه زحمت می‌کشند، اظهار داشت: ورزش استان هم چنین فضایی دارد.

وی با بیان اینکه در شاخص‌های مختلف حوزه ورزش اتفاقات خوبی افتاده است، در ارزیابی که وزارت ورزش و جوانان در بخش استان‌ها داشته، در سال ۹۵ لرستان به رتبه ۹ رسیده است، تصریح کرد: در ارزیابی کلی وزارت خانه نیز لرستان در میان استان‌های تیپ دو کشور در سال ۹۵ از بین ۱۱ استان رتبه ۶ و در مجموع رتبه ۱۴ کشور را به دست آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه بر اساس ارزیابی‌های سازمان برنامه ریزی لرستان، اداره کل ورزش و جوانان لرستان از رتبه ۴۲ استان به رتبه ۲۰ رسیده است، تصریح کرد: فضا‌های مختلف کاری ما رتبه‌های خوبی کسب کرده اند و در حوزه پژوهش جزو دستگاه‌های برتر بوده ایم.

عزیزپور با تاکید بر اینکه تعداد ورزشکاران قهرمان استان رشد خیلی خوبی داشته است، کیفیت مدال‌هایی که به دست می‌آید هم خوشبختانه ارتقا یافته است، افزود: در رشته تکواندو عناوین فراملی را اخیرا در حوزه بانوان به دست آورده ایم.

انتهای پیام/م

فضای همدلی بر حوزه ورزش لرستان حاکم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.