ملت بصیر ایران اسلامی با حماسه 9 دی بساط فتنه را برچیدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: مردم بصیر ایران اسلامی با رقم زدن حماسه 9 دی‌ بساط فتنه‌ و فتنه‌ گران را برچیده و عزت انقلاب و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام رحیم علی طالعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه در جلسه ستاد 9 دی مراغه با بیان اینکه مردم با هدایت‌ های رهبری به صحنه آمده و جواب دندان‌ شکنی به دشمنان دادندگفت: در این حماسه، ملت ولایتمدار تمام فتنه ‌گران را کنار زده و اقتدار و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و پشتوانه محکم مردمی نظام اسلامی را به تصویر کشید.
مسئول مناسبت های ویژه مراغه نیز گفت: بصیرت و غیرت دینی مردم، وحدت و هدایت های رهبری و به ویژه تاسی به سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ عاشورای حسینی موجب رقم خوردن حماسه بزرگ 9 دی شد.

حجت الاسلام طالعی افزود: در این روز، ملت ایران پاسخ دندان‌ شکنی به بی ‌حرمتی‌ها و برخی هنجارشکنی ها داده و به استکبار جهانی نیز اعلام کردند که در همه عرصه‌ ها و صحنه‌ ها توطئه های شوم آنان را خنثی می‌ کنند.

وی با بیان اینکه در روز 9 دی، ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت آن به نمایش گذاشتند ادامه داد: این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی ماند و صلابت و قدرت نظام اسلامی همواره در یادها باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در این روز ثابت کردند که علاقه شان به اسلام، نظام و رهبری، عمیق و دیرینه بوده و با وسوسه‌‌ های شیطانی کمرنگ نخواهد شد.

طالعی به حماسه هشتم دی سال 88 مردم تبریز و آذربایجان اشاره کرد و گفت: مردم در این روز ولایتمداری و علاقه خود را به نظام و ولایت فقیه نشان دادند و امسال نیز با حضوری پرشور و گسترده، با نظام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ش

حماسه 9 دی استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.