معاون آموزش وپرورش کرمان؛

آموزش مجازی پیشگیری از اعتیاد ویژه 18 هزار فرهنگی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر برای حدود 18 هزار فرهنگی استان به صورت مجازی خبر داد.

آموزش مجازی  پیشگیری از اعتیاد ویژه 18 هزار فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: گروه های هدف در این دوره آموزشی که با موضوع پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر برگزار می شود، مدیران دوره های ابتدایی و متوسطه اول و دوم، مربیان امور تربیتی و مراقبان بهداشت هستند که پیش بینی شده است 18 هزار نفر در این آزمون به صورت مجازی شرکت کنند.

وی افزود: برای این آزمون سه کتاب به عنوان محتوا معرفی شده است که طی مدت سه روز در 50 پایگاه اینترنتی در نظر گرفته شده، برگزار می شود.

دعاگویی تصریح کرد: دوره های آموزشی 17 کتاب تازه تالیف دوره ابتدایی ویژه معلمان دوره متوسطه که برای تدریس در دوره ابتدایی ساماندهی شده اند، در حال برگزاری است.

وی گفت: در این دوره ها علاوه بر معلمان تغییر پایه یافته، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مستخدمان جدید ماده 28 نیز حضور دارند که در 15 شهرستان این کلاس ها در حال برگزارییست و در 17 شهرستان نیز مراحل اخذ مجوز طی می شود.

انتهای پیام/ح

آموزش پیشگیری از اعتیاد برای فرهنگیان به صورت مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار