معارفه رئیس جدید آموزش وپرورش جیرفت؛

مجید امیر تیموری رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت شد

آیین تکریم احمد اسکندری نسب رئیس سابق و معارفه مجید امیر تیموری رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان جیرفت امروز برگزار شد.

مجید امیر تیموری رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت:طی حکمی مجید امیر تیموری امروز با حضور حجت‌الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه ، مسئولین و جمعی از فرهنگیان شهرستان جیرفت به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های احمد اسکندری نسب رئیس سابق آموزش و پرورش جیرفت افزود:خدمات جهادی و صادقانه احمد اسکندری نسب برای همیشه در تاریخ جیرفت ثبت و نهضت مدرسه سازی در این شهرستان آغاز شد.

امینی روش با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش در اولویت امور دولت تدبیر و امید است تصریح کرد:با اتحاد و همدلی و جذب خیرین مدرسه ساز در دولت یازدهم ،نهضت مدرسه سازی در جیرفت آغاز شده و به طور متوسط در هرماه یک مدرسه کلنگ زنی یا افتتاح شده است.

احمد امینی روش با اشاره به نهادینه شدن مدیریت جهادی در آموزش و پرورش جیرفت گفت:جایگاه و مقام معلم بایستی بیشتر از گذشته ارتقاء پیدا کند.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:بامشارکت مردم و درآمدهای پایدار ،زمینه رفع مشکلات آموزش و پرورش فراهم می شود و امیدواریم مجید امیر تیموری باتوجه به شناختی که از این مجموعه دارد زمینه رشد و شکوفایی آموزش و پرورش را بیشتر از گذشته فراهم کند.
انتهای پیام/ح

معرفی رئیس جدید آموزش وپرورش جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار