تشدید نظارت بر اماکن عرضه انواع فرآورده خام دامی در آستانه شب یلدا

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان از اجرای طرح ضربتی تشدید نظارت بر اماکن عرضه انواع فرآورده خام دامی در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجتبی ورمقانی  گفت: با توجه به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذرماه و شب یلدا اکیپ های نظارت بهداشتی جهت نظارت بر این مراکز سازماندهی شده اند.

وی افزود: در راستای تشدید نظارت بر چگونگی رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تهیه، توزیع، نگهداری و عرضه انواع فرآورده خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، آلایش خام دامی قابل مصرف و ماهی و ... اکیپ های بازرسی و نظارت بهداشتی اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در نوبت های صبح و عصر و شب تعداد 180 نفر بازرس بهداشت فرآورده های خام دامی را در قالب 87 اکیپ سیار سازماندهی و بر عرضه این فرآورده های خام دامی نظارت خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین چند هزار بروشور و تراکت آموزشی با موضوع آموزش نحوه صحیح مصرف در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی توزیع و نصب شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد فرآورده خام دامی مراتب را با  شماره تلفن شبکه های دامپزشکی سراسر استان و شماره پیغامگیر 1512 در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح ضربتی تشدید نظارت بر اماکن عرضه انواع فرآورده خام دامی درسنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.