فرماندار نهاوند:

سنگ اندازی بانک ها بر سر راه تولید و اشتغال

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بانکها یکی از موانع سر راه تولید واشتغال این شهرستان هستند گفت: نهاوند از نرخ بیکاری حادی در سطح استان برخوردار است.

سنگ اندازی بانک ها بر سر راه تولید و اشتغالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند  فرماندار نهاوند در همایش اقتصاد مقاومتی اشتغال فراگیر شهرستان نهاوندگفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار  خواهد گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه با ایراداتی که بانکها گرفته اند تا این لحظه از نظر پرداخت در رتبه آخر قرار داریم و ممکن است این اعتبارات به طور کامل جذب نشود و سرانجام بازگردانده شود.
حمیدوندبیان کرد: شهرستان نهاوند با وجود پتانسیل های بالای اقتصادی از نرخ بیکاری حادی در سطح استان برخوردار است .
وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند به لحاظ اشتغال در سطح استان رتبه سیزدهم را کسب کرده تصریح کرد: شهرستان نهاوند از ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف مکانند گردشگری ، کشاورزی و معدن برخوردار است اما این پتانسیلها کمتر برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان مورد استفاده قرار گرفته اند.
وی با اشاره به سهمی که استان از بخش اشتغال برای نهاوند در نظر گرفته است گفت:سهم نهاوند در ایجاد اشتغال 2 هزار نفر بوده اما تا کنون حدود 450 نفر یعنی حدود 25 درصد این سهم محقق شده است.
فرماندارنهاوند با اخطار به بانک های عامل گفت: ما با بانکها بیشتر از این مسامحه نکرده و چنانچه سخت گیری های بی مورد و مانع تراشی برخی از آنها ادامه یابد با آنها برخورد شدید خواهیم کرد.
حمیدوند افزود: به منظور توسعه اشتغال 15 هزار میلیارد ریال در استان منظور شده که این اعتبار به صورت شناور است و باید با استفاده از این فرصت عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم.
انتهای پیام/د.ا

بانک ها از موانع تولید و اشتغال در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.