جشنواره ای از جنس بازی

مسئول خانه توسعه گلباف از برگزاری جشنواره ای دو روزه با عنوان صددانه بازی، صددانه شادی در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهزادی، مسئول خانه توسعه گلباف گفت: جشنواره دو روزه ی صد دانه بازی، صد دانه شادی، 30 آذر جاری و یکم دی برای اولین بار با هدف جلب توجه والدین به اهمیت صرف وقت برای کودکان و نوجوانان، توجه به دنیای کودکی و بازی به عنوان زبان دنیای کودکان و توجه به این نکته که برقراری ارتباط والدین با فرزندان به شکل پررنگ تر می تواند در تأمین نیازهای عاطفی فرزندان، رشد فکری و شخصیتی آن ها و عدم گرایش به سرگرمی های کاذب و دنیای مجازی، مؤثر باشد، در سالن ورزشی انقلاب آموزش و پرورش گلباف برگزار می شود.

 وی افزود: در این جشنواره سعی شده است بیش از 50 بازی ساده و جذاب برای کودکان و نوجوانان به شکلی طراحی شود که نیاز به تجهیزات خاص یا پر هزینه نداشته باشد و در هر خانه ای قابل اجرا و پیاده سازی باشد.

 بهزادی بومی بودن رویداد و توجه به اصول آموزشی و تربیتی در طراحی بازی ها را از ویژگی های منحصر به فرد این جشنواره  دانست و تصریح کرد: این جشنواره سعی دارد، فضایی با نشاط و پر طراوت را در بخش گلباف فراهم آورد.

 مسئول خانه توسعه گلباف با بیان اینکه این جشنواره با حمایت علمی پژوهشكده سياست گذاري دانشگاه صنعتي شريف و به همت جمعي از مربيان پيش دبستاني، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، مربیان آموزش و پرورش و فعالان فرهنگي منطقه گلباف دو روز در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود، یادآور شد: بازدید و شرکت در این جشنواره برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

 وی افزود: این رویداد قرار است سال های آینده در فصل پاییز و همزمان با برداشت انار در گلباف برگزار شود تا بهانه ای را برای جلب توجه به انار گلباف که طعمی خاص و کیفیتی منحصر به فرد دارد، ایجاد کند.

خانه توسعه گلباف به عنوان نهادی مردمی و بانی برگزاری این برنامه، تلاش دارد، با تمرکز بر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی از این دست، به توسعه انسانی پایدار گلباف و توان افزایی نسل جوان آن، یاری رساند.

 انتهای پیام /ب

برگزاری جشنواره صددانه بازی، صددانه شادی در گلباف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار