کرمان؛

جشنواره بازی های بومی و محلی در روستای رشک کوهبنان

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی با حضور مسئولان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جعفری نژاد در سومین جلسه شورای ورزش شهرستان کوهبنان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزا رشد، به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن این هفته، در نظر داریم جام نجابت، ویژه ورزشکاران والیبال بانوان را به صورت دوره‌ای برگزار کنیم تا همزمینه ای برای شناسایی ورزشکاران و هم تشویق و ترغیب بانوان با حجاب به سمت و سوی ورزش فراهم شود.

وی افزود: جا دارد مسئولان هیات‌های ورزشی شهرستان به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی را تدارک ببینند تا همگان به نقش ورزش در سلامت فردی و اجتماعی پی ببرند.

جعفری نژاد خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری اُلمپیاد کرمانیان هستیم و ضرورت دارد، ۲۵ هیأت ورزشی شهرستان با برگزاری مسابقات مختلف زمینه حضور برترین‌ها را در این المپیاد فراهم کنند.

وی تصریح کرد: به‌ منظور فراهم کردن بستر نشاط و شادی و پرکردن اوقات فراغت ورزشکاران، مسابقات جام رمضان در شهرستان در رشته‌های فوتسال، والیبال، جودو، کونگ‌فو ودر حال برگزاری است و در روز عید سعید فطر هم با حضور مسئولان شهرستان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان جشنواره بازی‌های بومی و محلی در روستای رشک برگزار می‌شود.

دبیر شورای ورزش کوهبنان یادآور شد: در دهه اول محرم نیز، دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان برگزار می‌شود.

جعفری نژاد از پیشرفت حدود ۴۰ درصدی پروژه استخر شنای آموزش و پرورش کوهبنان تاکنون با پیگیری های به‌عمل آمده توسط مسئولان شهرستان و توجه ویژه مسئولان استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد اتمام این پروژه و افتتاح آن باشیم.

وی افزود: با توجه به مساعد بودن هوا و فصل اوقات فراغت، در نظر داریم پارک ویژه ورزش همگانی و صبحگاهی را مشخص کنیم تا حداقل دو تا سه روز صبح در هفته به این مهم پرداخته شود.

در این نشست مربیان و هیات های ورزشی حاضر در جلسه شورای ورزش شهرستان، موضوعات و مشکلات پیش روی خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.