اهدای نشان مسابقات جهانی به فرزند شهید مدافع حرم

خواهر و برادر بروجنی، نشان مسابقات جهانی حساب ذهنی و چرتکه‌ای را به فرزند شهید مدافع حرم علیرضا جیلان تقدیم کردند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ طا‌ها و صبا صابریان برادر و خواهر بروجنی که موفق به کسب دو مقام برتر بیست و دومین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی و چرتکه‌ای (UCMAS) سال ۲۰۱۷ در مالزی شده بودند، پس از بازگشت به کشور و در بدو ورود به زادگاهشان شهر بروجن، با حضور بر سر مزار شهید مدافع حرم علیرضا جیلان، نشان این مسابقات را به امیرعلی تنها فرزند این شهید سرافراز اهدا کردند.

همچنین تندیس شهید علیرضا جیلان به همراه دو جلد کلام الله مجید از طرف خانواده شهید به این دانش آموزان اهدا شد.

این دو دانش آموز با تمثال شهید والامقام علیرضا جیلان در مسابقات حضور یافتند و پس از موفقیت هم افتخار قهرمانی خود را به خانواده وی تقدیم نمودند.

طا‌ها صابریان در سطح Higher B و صبا صابریان در سطح Intermediate B، هر دو مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی و چرتکه‌ای (UCMAS)، دهم و یازدهم دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۹ و ۲۰ آذرماه ۱۳۹۶ و با حضور ۲۲۰۰ شرکت کننده از ۳۵ کشور، به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد.

گفتنی است: پاسدار شهید علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم و فرمانده تیپ یکم زینبیون، متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ در شهر بروجن بود که دارای یک فرزند خردسال پسر می‌باشد و اواخر آبان ماه امسال و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بروجن (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اهدای نشان مسابقات جهانی به فرزند شهید علیرضا جیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.