قدردانی پدر شهید مدافع حرم از مردم و مسئولان

پدر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی، از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مصطفی جیلان بروجنی پدر رزمنده و فرمانده شهید مدافع حرم کربلایی علیرضا جیلان، در پیامی به شرح زیر، از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن قدردانی کرد.

«بسم رب الشهداء والصدیقین

عشق است چنین لاله پرپر دادن!
در راهِ شما، علیِ اکبر دادن!
آقا! سر و دل فداییِ زینبتان!
دلداده شدن خوش است با سَر دادن!

همشهریان عزیز! هموطنان بزرگوار! مسئولین خدوم و عاشقان ولایت و شهادت! درودتان باد
پیکر مطهر فرزند شهیدم فرمانده دلاور مدافع حرم کربلایی علیرضا جیلان بروجنی در کنار مزار مطهر عموی شهیدش پس از یک سفر باعظمت برای همیشه آرام گرفت.
سفری که از بوکمال آغاز شد تا حرم عمه سادات حضرت زینب کبری سلام الله علیها، تا معراج الشهدای تهران، تا دیار کریمه اهل بیت و حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه سلام الله علیه‍ا و مسجد مقدس جمکران، تا اسقبال و وداع باشکوه در بروجن و نهایتاً تشییع و تدفینی که در هفته بسیج و بر دوش شیر زنان و غیور مردان عاشق شهادت، با حضور شما یک روز حماسی را در تاریخ بروجن همیشه قهرمان و استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری رقم زد.
در این مسیر، شوق وافر مردم و علاقه بی حد و اندازه مردم به شهید و به آرمان‌ها و راه شهید بود که دلگرمی ما می‌شد. امروز ۳۸ سال از صدور فرمان تاریخی امام راحل عظیم‎الشأن ما مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین گذشت و شهادت بسیجی شهیدمان علیرضا ثابت کرد وقتی با بصیرت در راه اندیشه‌ها و اعتقادات پای می‌گذاری، قطعاً حاجت روا خواهی شد و این نشان داد اندیشه ناب بسیجی بودن و ولایتمداری در همه ایام مجاهدان بی نظیری دارد که با بزرگترین دارایی خویش یعنی جانشان، دفتر این مکتب خونین و پر افتخار را امضا می‌کنند.
اکنون بر خود واجب دانستم از همه کسانی که به هر نحوی در این مسیر همراه و همقدم ما بودند و تلاش کردند تا این حرکت عظیم باشکوه‌تر از حد بیان برگزار گردد، به وی‍ژه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد حضرت حجت الاسلام و المسلمین نکونام، استاندار محترم جناب آقای عباسی، سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان و رئیس ستاد برگزاری مراسمات جناب سرهنگ کیهانی و نیرو‌های زحمتکش سپاه بروجن و نیرو‌های نظامی و انتظامی و مدیرکل محترم صدا و سیما جناب آقای مهندس عظیمی، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.
از آحاد مردم شریف، از مسئولین خدوم، از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سپاسگزاریم که نشان دادند در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبرعزیز انقلاب و شهدا ایستاده اند. شک نکنید بزرگترین خواسته خانواده‌های شهدا از مردم و مسئولین تنها همین نکته است.
برای همه عزیزان، سلامتی، عزت و سربلندی از درگاه حضرت حق مسالت می‌نماییم.»

گفتنی است: شهید علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۲ در شهر بروجن و دارای یک فرزند خردسال پسر می‌باشد که هفته گذشته و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهر بروجن (مرکز شهرستان بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ش

تشکر پدر شهید مدافع حرم از مردم و مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.