رییس جهادکشاورزی شهرستان خاتم:

از متقاضیان پرورش شترمرغ حمایت می کنیم

رییس جهادکشاورزی شهرستان خاتم گفت: تاکنون 7 مجوز تاسیس و8مورد موافقت اصولی پرورش شتر مرغ در شهرستان خاتم صادر شده است

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجتبی آغاز رییس جهادکشاورزی شهرستان خاتم درنخستین کارگاه آموزشی پرورش شترمرغ با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و تولیدگفت: شهرستان خاتم ظرفیت آمادگی ایجاد اشتغال پایداروتولید بالا ی لازم را دارد.

آغاز پرورش شترمرغ را یکی از رشته های پرسود دارای اشتغال بالاورونق مناسب برشمرد وافزود:از علاقه مندان این رشته که همت خود را در راستا ی پرورش شترمرغ به کار گیرند حمایت می کنیم.

همچنین وی خاطر نشان کرد : در زمینه های مختلف حمایت های لازم را از پرورش دهندگان شترمرغ انجام خواهیم داد وزمینه را برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت فراهم خواهیم کرد.

آغاز بیان کرد: تاکنون 7 مجوز تاسیس و8مورد موافقت اصولی پرورش شتر مرغ در شهرستان خاتم صادر شده است که با بهربرداری وراه اندازی آنان برای بیش از 50 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم اشتغال خواهد داشت.

مدیر جهادکشاورزی خاتم عنوان کرد: در صدد صدور مجوزهای جدید هستیم وتمام این مجوز هارا به بهره برداری خواهیم رساند وتلاش می کنیم این شغل را درحوزه مشاغل خورد روستایی ترویج دهیم.

در پایان آغاز گفت:علت عدم توسعه این صنعت پرسود در شهرستان خاتم را عدم نبو دانش عملیاتی برشمرد واظهار داشت: یک شترمرغ مولد چند برابر یک گاوشیری سود دارد.

انتهای پیام/ ی

 ترویج مشاغل خورد روستایی درخاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار