آموزش ۵ هزار دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی در حوزه ترافیک

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از آموزش ۵ هزار دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی درباره مسئله ترافیک و راهکار‌های مواجه با آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به ایجاد پارک ترافیک در کانون سهروردی زنجان گفت: این پارک از سال تحصیلی جدید برای آموزش طرح ترافیک به کودکان شروع به فعالیت کرده است.

عباسی افزود: این طرح با همکاری دستگاه‌هایی مثل راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راهور با این نهاد برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به تجلیل دانش آموزان برتر در هفدهمین مسابقه پرسش مهر رئیس جمهوری، تصریح کرد: بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ خانواده دانش‌آموزان زنجان به سوال رئیس دولت پاسخ دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: دانش‌آموزان استان زنجان ۱۱ رتبه برتر کشوری در مسابقات تخصصی پرسش مهر کسب کردند و همین مسئله باعث شد تا زنجان جزو سه استان برتر کشور قرار گیرد.

عباسی با اشاره به فعالیت چشمگیر کانون سهروردی زنجان گفت: به طور میانگین ۴۰ هزار دانش آموز سالانه از خدمات ارائه شده در این کانون بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/ع

 

ارائه خدمات به ۴۰ هزار دانش آموز در کانون سهروردی زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.