مدیرکل راه و ترابری استان سمنان;

افتتاح دو قطعه از دو محور سمنان - فیروزکوه و شاهرود - آزادشهر

دو قطعه 10 و 11 کیلومتری از دو محور سمنان - فیروزکوه و شاهرود - آزادشهر تا دهه‌فجر امسال افتتاح می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : 10 کیلومتر از محور سمنان - فیروزکوه آماده شده و در حال حاضر در حال انجام آسفالت یک کیلومتر پایانی آن هستیم.

 

وی ادامه داد: عملیات تکمیل سیستم مربوط به روشنایی و نصب گاردریل‌های این محور نیز تا پیش از بهمن‌ماه انجام و ان‌شاالله به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه این محور در چند فاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد افزود: این محور در دو استان سمنان و تهران واقع شده و آماده‌سازی بخش استان سمنان به عهده ما است.

 

وی با بیان اینکه 27 کیلومتر دیگر از این محور باقی‌مانده تصریح کرد: این 27 کیلومتر نیز از طریق ماده 56 در حال پیگیری است و قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده و پس از طی فرآیند قانونی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

نزاد صفوی با بیان اینکه قرار است که کل این محور دوبانده شود تصریح کرد: در بخش استان تهران نیز تا جایی که اطلاع داریم همکاران ما در حال انجام عملیات راه‌سازی هستند و امیدواریم با تکمیل هر دو بخش در دو استان مردم بتوانند از این محور بهره‌مند شوند.

 

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین از آماده شدن یک قطعه 11 کیلومتری از محور شاهرود - آزادشهر خبر داد و گفت: این قطعه نیز آخرین مراحل تکمیل پروژه را طی کرده و تا دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات افتتاح دو قطعه از دو محور سمنان - فیروزکوه و شاهرود - آزادشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.