راهدار چهارمحال و بختیاری، نمونه کشوری شد

راهدار استان چهارمحال و بختیاری، راهدار نمونه کشوری شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری؛ حمید غلامی از راهداران این استان، در مراسم گرامیداشت «هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری»، در سالن همایش بین المللی رازی تهران، به عنوان راهدار نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.

در این مراسم همزمان با ٢٦ آذر «روز ملی حمل و نقل و رانندگان»، و با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، و جمعی از مسئولان و مدیران کشوری و لشکری، فعالان و پیشکسوتان، نمایندگان بخش خصوصی، مسئولان تشکل‌های صنفی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، از خانواده راهداران جان باخته در حین خدمت طی یک سال گذشته و منتخبین بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با اهدای لوح سپاس و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است: حمید غلامی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با ۲۹ سال سابقه خدمت می‌باشد.

تجربه علمی و عملی طولانی مدت و آمیخته به تعهد و وجدان کاری در حوزه فعالیت، سخت کوشی، روحیه انتقال تجربه و دانش به همکاران، استعداد و ظرفیت مناسب در شناخت بهنگام فرصت ها، تهدیدات و خطرات احتمالی حوزه مسئولیتی و ارائه راهکار‌های اجرایی مناسب فراگیر و قابل تعمیم به سایر حوزه‌های راهداری، مهم‌ترین دلایل انتخاب وی به عنوان راهدار نمونه اعلام شده است.

۲۶ آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر جهاد تخلیه بنادر، به عنوان «روز حمل و نقل و رانندگان» نامگذاری شده است که در این تاریخ، رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل جاده‌ای با اعزام به بنادر جنوب کشور و تخلیه به موقع کشتی‌های حامل کالا‌های استراتژیک و ارزاق و مایحتاج مردم، به حمایت از جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس پرداختند.

اول دی نیز به عنوان اولین روز فصل زمستان و شروع اوج تلاش و فداکاری راهداران برای نگه‌داری و باز نگهداشتن راه‌ها، «روز راهدار» و ۲۶ آذر تا اول دی، «هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری» می‌باشد.

انتهای پیام/خ

انتخاب به عنوان راهدار نمونه کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.