کردستان 1870 شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان گفت: کردستان یک هزار و 870 شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است چون فرهنگ شهادت با امنیت ملت ایران گره خورده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان کردستان به ویژه یک هزار و 870 شهید ترور، گفت: کار رسانه ها بسیار ارزشمند است چون اصحاب رسانه دارای قلم هستند و به وسیله قلم می توان فرهنگ شهادت را زنده نگهداشت و از مظلوم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه تعداد یک‌هزار و ۸۷۰ شهید ترور متولد استان کردستان هستند، افزود: ما با همت بنیاد هابیلیان در آستانه یک حرکت فرهنگی با عنوان بزرگداشت نام و یاد شهدای ترور هستیم.

سلیمانی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و پراکنده کردن عطر شهادت در جامعه و ادای دین به صاحت شهیدان والامقام، وظیفه همگانی است چون شهیدان با خلوص نیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از تمامیت ارضی دفاع کردند.

وی بیان کرد: فرهنگ شهادت با امنیت ملت ایران گره خورده است از این رو باید تمام توان خود را برای ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ به کار ببندیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، تصریح کرد: فضیلت یاد و نام شهیدان کمتر از شهادت نیست این فرهنگ با امنیت ملت‌ها گره خورده است، ملتی که آزاده است، تن به ذلت نمی‌دهد و فریاد آزادی سر خواهد داد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان، با بیان اینکه استان کردستان یک استان خاص است به فرمایش  مقام ‌معظم ‌رهبری در خصوص شهدای استان اشاره کرد و گفت: شهدای این استان، غریبانه‌تر و مظلومانه‌تر شهید شدند.

انتهای پیام/ د م

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان یک وظیفه همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.