شب خاطره شهید «محمد سعید توفیقی» در سنندج برگزار می شود

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان کردستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی شب خاطره شهید حاج محمد سعید توفیقی از شهدای ترور کردستان چهارشنبه پنجم مهرماه در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام ستاری گفت: شب خاطره شهید حاج محمد سعید توفیقی از شهدای ترور کردستان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همزمان با هفته دفاع مقدس در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی از سری برنامه های کنگره 5400 شهید کردستان چهارشنبه هفته جاری در سنندج برگزار می‌شود .

وی افزود: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان کردستان و همچنین معرفی ویژگی‌های شخصیتی این شهیدان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و مشارکت سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، کنگره 5400 شهید استان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور فرماندهان برجسته نظامی کشوری و استانی و همچنین دوستان و همسنگران شهید حاج محمد سعید توفیقی در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار خواهد شد .

ستاری بیان کرد: در این مراسم که با سالگرد شهادت آن شهید والامقام و عاشق اهل بیت (علیهم السلام) مصادف شده است، ضمن بیان خاطرات دوستان و همسنگران، مستندی از زندگی این شهید که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آماده شده است نیز پخش می‌شود .

گفتنی است؛ در استان کردستان 300 شهید به دست کور دلان ترور و شهید شده‌اند و حاج محمد سعید توفیقی در هفتم مهرماه 1368 مصادف با 28 صفر 1410 هجری قمری پس از بازگشت از محل کار توسط گروهک‌های ضد انقلاب در جلوی منزل خود در خیابان کشاورز سنندج به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم گرامیداشت 300 شهید ترور کردستان در سنندج

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.