مربی فولاد: صحبت رسمی با بیت سعید نکردیم/مذاکرات جدی از امروز آغاز می شود

سعید اخباری گفت: هنوز هیچ صحبت رسمی با بیت سعید نداشتیم و پس از حضور او در اهواز درباره قرارداد صحبت می کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیت سعید، مهاجم سوسنگردی تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان لیگ شانزدهم به این تیم پیوست، در نیم فصل نخست لیگ هفدهم موفق نشد بازی های خوبی از خود ارائه دهد و بیشتر نیمکت نشین بود و همین موضوع سبب شد تا از استقلال تهران جدا شود.

در چندروز گذشته، صحبت های زیادی در خصوص انتقال بیت سعید به فولاد خوزستان شنیده می شد اما سعید اخباری، مربی این تیم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درصدد جذب بیت سعید بودیم اما این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد داشت و به همین دلیل درست نبود تا با این بازیکن صحبت کنیم. به او گفتیم ابتدا قراردادت را فسخ کن و سپس مذاکره کنیم که فکر می کنم امروز صبح قراردادش را فسخ کرده و می توانیم مذاکره کنیم.

او افزود: تا کنون هیچ صحبت رسمی با بیت سعید نداشتیم اما فکر می کنم او قرار است به زودی به اهواز بیاید و مذاکرات را با مدیران فولاد آغاز کند.

مربی تیم فولاد در پایان درباره توافق این باشگاه با بیت سعید گفت: هنوز توافق ما رسمی نشده است ،اما امیدوارم بیت سعید به فولاد بیاید، زیرا بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام/

توافق رسمی بیت سعید با فولاد تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار