ساماندهی وضعیت دانشگاه های گرمسار در دستور کار است

راه‌اندازی آزمایشگاه نفت، ساختمان آموزشی و سامان‌دهی به خوابگاه‌ها و پانسیون‌های دانشجویی شهرستان گرمساردر دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دانشجویان بسیجی شهرستان گرمسار گفت: ایجاد تنوع در بخش تفریحات دانشجویی مهم‌ترین رسالت بسیج دانشجویی است و باید نسبت به تحقق این موضوع مهم در راستای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداشته شود.


وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ دینی مهم‌ترین اولویت مسئولان دانشگاهی است افزود: اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز یک چالش اساسی برای مسئولان کشور و دولتمردان به شمار می‌رود.


نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با تأکید بر اینکه دانشجویان در این برهه می‌توانند بهترین خلاقیت‌های علمی را ارائه کنند تصریح کرد: بسیج دانشجویی باید بافرهنگ سازی در این عرصه، اشتغال و کارآفرینی را در بدنه دانشجویان نهادینه کند.


وی افزود: هر دانشجو باید در دوران تحصیل خود در یک شرکت دانش‌بنیان عضویت داشته باشد و با فعالیت در این شرکت‌ها بتواند نسبت به خوداشتغالی و کارآفرینی با بهره‌گیری از علم و دانش اقدام کند.


کاتب با اشاره به مشکلات دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی آزمایشگاه نفت، ساختمان آموزشی و سامان‌دهی به خوابگاه‌ها و پانسیون‌های دانشجویی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.


وی از احداث خوابگاه ویژه دانشگاه دولتی گرمسار خبر داد و افزود: تشکل هایی را در شهرستان ایجاد کردیم که برای بررسی مشکلات دانشجویی در سطح شهر به صورت ماهانه اقداماتی کرده که حضور بسیج دانشجویی به‌عنوان نماینده‌ دانشجویان بسیجی در جلسات این تشکل انجام می‌شود.


انتهای پیام/ د


وضعیت دانشگاه های گرمسار ساماندهی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.