جانشین فرمانده انتظامی جیرفت؛

انهدام باند حمل و توزیع مواد مخدر در جیرفت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: باند حمل و توزیع مواد مخدر در محور جیرفت به اسفندقه منهدم و ۴ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

انهدام باند حمل و توزیع مواد مخدر در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضا محمدرضایی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز‌های شرقی به مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از یک هفته کار اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور جیرفت به اسفندقه به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

سرهنگ محمدرضایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این دو خودرو یک هزار و ۷۳ کیلوگرم تریاک را کشف و سه مرد و یک زن را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باند‌های توزیع کننده مواد مخدر، اجازه نخواهد داد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست یابند.
انتهای پیام/ح

انهدام باند مواد مخدر درجنوب استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.