دبیر هیئت دولت در همدان عنوان کرد

توسعه نماز مهم‌ترین عامل مقابله با مخاطرات فضای مجازی

دبیر هیئت دولت گفت: تنها عاملی که می تواند جامعه ما را از مخاطرات ابزارهای توسعه یافته و فضای مجازی نجات دهد نماز است.

توسعه نماز مهم‌ترین عامل برای مقابله با مخاطرات فضای مجازی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت در نهمین اجلاس استانی نماز با اشاره به آسیب های اجتماعی فضای مجازی اظهار داشت: نماز می تواند انسان را از ورطه سقوط در فضای مجازی نجات دهد.

وی از چشم، گوش و دل به عنوان سه ابزار در راستای شکوفایی استعدادهای آدمی و استفاده از تجربیات پیشینیان یاد برد و عنوان کرد: انسان در شرایطی متولد می شود که درکی ندارد و خداوند متعال او را به ابزارهایی از جمله چشم، گوش و دل مجهز می کند تا بتواند شکرگزار خالق باشد.

دبیر هیئت دولت با بیان اینکه در صورت عدم عملکرد این سه ابزار انسان از مرحله انسانیت سقوط خواهد کرد، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت اولیاء و انبیای الهی این است که زنگار را از روی این ابزارهای جسمانی بردارند و فضا را طوری فراهم کنند که انسان درک روشن تر و دقیق تری داشته باشد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ابن ابرازها به تدریج در طول تاریخ توسعه یافته اند، افزود: یکی از مهم ترین ابزارهای ایجاد شده که چشم و گوش را توسعه داده خط و فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه در قرآن برای خط منزلت ویژه ای در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: تنها عاملی که می تواند جامعه ما را از مخاطرات ابزارهای توسعه یافته و فضای مجازی نجات دهد نماز است.

انتهای پیام/د.ا

نماز مهمترین عامل مقابله با مخاطرات فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.