مدیرکل اموزش و پرورش خراسان رضوی؛

توسعه وترویج معرفت و سیره رضوی مهمترین برنامه اموزش پرورش استان است

مدیرکل اموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:یکی‌از برنامه‌های مهم اموزش پرورش استان توسعه وترویج معرفت و سیره رضوی است.

توسعه وترویج معرفت و سیره رضوی مهمترین برنامه اموزش پرورش استان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کاظمی امروز در مراسم شکرانه دومین سال اجرای طرح گام‌های عاشقی افزود: یکی‌از برنامه‌های مهم اموزش پرورش استان توسعه وترویج معرفت و سیره رضوی است و‌برای این هم‌ده‌ها برنامه در اموزش و پرورش تعریف شده است که نقطه عطف ان‌ها دهه اخر صفر است.

وی افزود: دهه صفر یک فرصت معرفتی و ترییتی برای ما، اولیا و دانش اموزان ماست و هیچ مدیر و دانش اموز به زور وارد این فضا نشده و همه با عشق وارد می‌شوند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان ادامه داد:علاوه براین ده‌ها برنامه را برای شکرانه نعمت همجواری با امام هشتم در طول سال تعریف کرده ایم.

دکتر کاظمی گفت:ما‌بعنوان‌اموزش و پرورش متعالی جریان سازی‌های ارزشی و‌انقلابی و مرکز ثقل توسعه ارزش‌های دینی و‌فرهنگی و نهادینه کردن ارزش‌های اجتماعی هستیم.

وی افزود: مادر کنار همه نگا‌های معنوی که به‌این حرکت داریم‌این نگاه‌فرهنگی‌را نیز داریم؛ و‌میدانیم که کار‌فرهنگی، کار‌دلی‌و‌عاشقانه زحمت و‌سختی دارد و‌البته که هیچ‌لذت‌معنوی بدون تحمل زحمت و سختی میسر نمی‌شود.

کاظمی بیان کرد: این حرکت را یک‌حرکت مملو از خیر و‌برکت و‌رحمت برای خود، خانواده و اموزش و‌پرورش و نظام تعلیم و‌تربیت میدانیم و اصلا نمیتوان اورده این کار را برای اموزش و‌پرورش قیمت گذاری کرد چرا که کار معنوی دارای قیمت نیست.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری مراسم شکرانه دومین سال اجرای طرح گام‌های عاشقی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.