راهیابی ۲۶۱ فیلم از ۱۷ کشور به مرحله نهایی جشنواره فیلم رشد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:از ۱۱۲۶ فیلم آموزشی رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم رشد ۲۶۱ فیلم از ۱۷ کشور به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  کاظمی در نشست خبری چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد افزود:از حدود ۴۰ کشور دنیا در این جشنواره اثر داریم که ۱۷ کشور فیلم هایشان به مرحله نهایی رسید.

 
وی با بیان اینکه ۱۵ کمیته برای برگزاری بهتر جشنواره از اردیبهشت ماه امسال فعال شده اند گفت:جشنواره فیلم رشد ایستگاه ۴۷ را پشت سر می‌گذاردو این جشنواره یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های بین المللی است که ما نظیر آنرا در کشور نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اعتمادمدیران وزارتخانه به استان برای واگذاری اجرای جشنواره داشتند تشکر کرد وافزود: برای اولین بار است برگزاری این جشنواره بین المللی در این سطح به استان خراسان رضوی واگذار شده است.
 
کاظمی استفاده از توان فیلمسازان خارجی و داخلی برای نیل به اهداف آموزش و پرورش  را هدف اصلی این جشنواره دانشت وگفت: بدنبال این هستیم که اقتصاد فیلم‌های آموزشی را در جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: جشنواره فرصت استثنایی برای مشهد و متولیان فرهنگی پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که می‌توانند ظرفیت‌های مشهد را به جهانیان برسانند.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد می‌تواند به ارتقای درک بصری و هنری دانش آموزان بسیار کمک کندگفت: جشنواره فیلم رشد می‌تواند سطح رسانه‌های دانش آموزان را ارتقا دهد و ارتقای سواد رسانه‌ای می‌تواند آسیب‌های فضای مجازی را در نظام تربیتی جامعه کاهش دهد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست خبری چل وهفتمین جشنواره فیلم رشد در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.