فرماندار سمنان;

ساماندهی دست‌فروشان سمنان

فرماندار شهرستان سمنان گفت : دست فروشان این شهرستان طی طرحی ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی سمنان با اشاره به‌ضرورت عدم استفاده از قوه قهریه و جبر برای برخورد با دست‌فروشان گفت: شرایط اقتصادی امروز مماشات را می‌طلبد اما از سویی باید به دنبال بهبود شرایط در چارچوب قوانین باشیم که در این حوزه ساماندهی دست‌فروشان ضرورت و الزام می‌یابد.


وی افزود: ساماندهی دست‌فروشان عزم و اراده جدی و همه‌جانبه را می‌خواهد که می‌بایست با حضور همه دستگاه‌های ذی‌ربط صورت بپذیرد تا شاهد بروز برخی مشکلات نباشیم.


فرماندار سمنان بیان کرد: در بحث ساماندهی دست‌فروشان باید به دنبال بهبود شرایط شهری در چارچوب قوانین باشیم تا از سویی دچار برخی مشکلات اجتماعی نشویم و از سویی روال قانونی در جامعه اجرا شود.


دانایی بابیان اینکه حضور دست‌فروشان در بازارهای روزانه الزام دارد و خارج از آن نمی‌توانند اجناس خود را عرضه کنند، گفت: حضور خرده‌فروشان و دست‌فروشان در سطح معابر شهر مشکلاتی را به وجود می‌آورد که باید در برخی موارد جلوی این موارد گرفته شود.


وی افزود: جانمایی و استقرار وانت‌بارها، طرح جامع شهری با موضوع کسبه و سد معبر، ساماندهی دست‌فروشان، بازارهای روزانه و افزایش نقش نظارتی شهرداری‌ها از دیگر مواردی است که می‌توان در سطح سمنان به دنبال اجرای آن بود.


انتهای پیام / ه


کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار