سبک زندگی قرآنی؛

ترویج سبک زندگی قرآنی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به اهمیت تقویت آموزش‌های قرآنی در جامعه، گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی بستری برای تعالی جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: برنامه ریزی جدی برای تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: موسسه‌های قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه دارند.

حجت الاسلام مهدوی امین، خاطرنشان کرد: هر موسسه قرآنی باید با برنامه ریزی مناسب بتواند برای خانواده‌ها چه در حوزه آموزش قرآن و چه فرهنگ دینی، سبک زندی قرآنی و مشاوره‌های قرآنی موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های زندگی امروز، بیان کرد: یک موسسه قرآنی موفق باید بتواند در مسائل خانواده و چالش‌های اجتماعی تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام مهدوی‌امین، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های قرآنی، بیان کرد: کار موسسه‌های قرآنی نباید در آموزش خلاصه شود، بلکه باید تلاش شود موسسه‌های قرآنی در امور خانواده و جامعه موثر باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در ادامه با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: تا قبل از اینکه اتحادیه‌های قرآنی ادغام شوند، غالباً برنامه‌های قرآنی استان به صورت مشترک برگزار شده است.

وی افزود: هدف و رویکرد موسسه‌های قرآنی و فعالیت‌های دینی و قرآنی ارگان‌های دولتی و خصوصی باید ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه باشد.

حجت الاسلام مهدوی امین، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ترویج سبک زندگی غربی، بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 زندگی قرآنی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار