مراسم رونمایی از طراحی پرتره شهید محسن حججی برگزار شد

عصر امروز طراحی پرتره‌ شهید مدافع حرم، محسن حججی در نگارخانه سوره حوزه هنری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز با حضور مسئولان حوزه هنری و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه، طراحی پرتره‌ای از شهید محسن حججی که توسط هنرمند جوان آبادانی محبوبه فرخ نژاد ترسیم شده بود، در حوزه هنری رونمایی شد.

مراسم رونمایی از طراحی پرتره شهید محسن حججی برگزار شد

محبوبه فرخ نژاد متولد 1363 در شهر بوشهر است. وی از دوران کودکی به رشته نقاشی علاقه مند بوده و در سن 12 سالگی نیز پا به عرصه حرفه ای این هنر گذاشته است. برگزاری نمایشگاه های انفرادی و شرکت در جشنواره های داخلی و بین المللی حوزه نقاشی در کارنامه هنری فرخ نژاد به چشم می خورد.

وی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدف خود از خلق این تابلوی ارزشمند را بیان کرد و گفت: شهید محسن حججی با شهادت مظلومانه و البته مقتدرانه خود به مردم ایران و جهان نشان داد که در همه دوران و زمان ها افراد جان‌نثار و فداکار وجود داشته و اگر لازم باشد، برای دفاع از میهن و آرمان های کشور خود از جان و زندگی شیرین‌شان می‌گذرند.

فرخ نژاد افزود: در صورتی که حمایت مسئولان از اینگونه فعالیت ها بیشتر باشد، هنرمند به راحتی می تواند کار کند که در نهایت منجر به پیشرفت خود او و جامعه می‌گردد. من به دلیل زندگی در شهر آبادان به خوبی دلاورمردان آن شهر را می شناسم و می توانم به جرات بگویم قهرمانان و نام آوران بسیاری در اطراف ما نفس می کشند و می توانیم به هر شکلی به زندگی و راه و روش آنان بپردازیم. 

مسعود شجاعی طباطبایی مسئول مرکز تجسمی حوزه هنری در مراسم رونمایی از این اثر، با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان و به ویژه هنرمندان تجسمی، بر استمرار و گسترش برنامه های هنری حوزه تاکید کرد.

وی چاپ کتاب در زمینه های مختلف هنرهای تجسمی، برپایی کارگاه و نشست های تخصصی ویژه علاقه مندان و همچنین دعوت از هنرمندان شهرستانها جهت حضور و فعالیت در ابعاد گسترده تر را از برنامه های اصلی حوزه هنری برشمرد و از برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب در ایام دهه فجر سال آینده خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار