کاهش 3 درصدی آمار طلاق در زرند

رئیس دادگستری زرند گفت: طلاق در این شهرستان طی سال جاری سه درصدکاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی ،رئیس دادگستری زرند با اشاره به اینکه طلاق در سال های اخیر به یک معضل مهم اجتماعی تبدیل شده است و متاسفانه روز به روز افزایش می یابد، گفت: در شهرهای بزرگ ایران از هر سه ازدواج یکی از آن ها به طلاق منجر می شود که متاسفانه پیامدهای جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.


وی با بیان اینکه شهرستان زرند در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در زمینه طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوجه و صدور گواهی عدم امکان سازش به درخواست زوج سه درصد کاهش داشته است، افزود: تمام دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید به بررسی حل مشکلات خانواده ها بپردازند.


وی با اشاره به اینکه بیشترین طلاق ها در سال های اول زندگی رخ می دهد، تصریح کرد: معمولا طلاق در بین گروه های سنی که زوج بزرگتر از زوجه است بیشتر رخ می دهد هرچند این موضوع به این برمی گردد که معمولا در هنگام ازدواج زوج از نظر سنی بزرگتر از زوجه است اما زمانی که این فاصله سنی زیاد می شود، خطر طلاق هم بیشتر می شود.


حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه استفاده نادرست از فضاهای مجازی معمولا باعث بدبینی زوجین به یکدیگر می شود، گفت: به نظر می رسد اگر فضای مجازی به درستی مدیریت نشود منجر به بحرانی فاجعه بار می شود.


وی بیان داشت: نزاع ها در شهرستان زرند در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ی

نزاع ها در زرند افزایش داشته است

برچسب ها: کاهش ، طلاق ، زرند ، اخبارکرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار