اتحاد بیشتر مسلمانان در پی اظهار نظر نابخردانه رئیس جمهور آمریکا درباره بیت المقدس

رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه برنامه آمریکا در ارتباط با بیت المقدس سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شد.

اتحاد بیشتر مسلمانان در پی اظهار نظر نابخردانه رئیس جمهور آمریکا درباره بیت المقدسبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یعقوب زراعت کیش رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست، اساتید، دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه‌ها را مایه مباهات و افتخار جامعه دانشگاهی دانست و با برشمردن تحولات ماه‌های اخیر از جمله اتفاقاتی نظیر پایان عمر گروهک تکفیری داعش در عراق و سوریه، موضع گیری رئیس جمهور نابخرد آمریکا در ارتباط با بیت المقدس، اقدامات جنایتکارانه عربستان سعودی در یمن گفت: پایان کار داعش، که معتقدم فلسفه وجودی آن تخریب و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و هم‌پیمانان آن در منطقه و به دنبال آن تأمین امنیت اسرائیل جنایتکار بود، با همت غیورمردان کشور عزیزمان، به ویژه سردار سلیمانی رخ داده است.

ادعای ترامپ برای بر هم زدن برجام نشان از بی‌خبری اوست

 وی بیان کرد: موضع گیری‌ها و اقدامات لجوجانه و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا برای تحقق شعار‌های انتخاباتی او، نظیر برهم زدن برجام و قدس شریف نشان از بی خبری او از عالم سیاست دارد. البته خوشبختانه برنامه آمریکا در ارتباط با بیت المقدس علاوه بر اتحاد هرچه بیشتر مسلمین جهان، موجی از نفرت را در افکار عمومی نسبت به سیاست‌های آن‌ها ایجاد کرده است.

رئیس بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه عربستان سعودی در یمن گفت: نکته جالب اینجاست که مدعیان حقوق بشر نه تنها توجهی به نقض حقوق بشر از سوی دولت عربستان در یمن ندارند، بلکه بدون هیچ ابایی پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی را برای تهاجم به یمن در اختیار عربستان قرار می‌دهند.


زراعت کیش در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با بحث اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌های کشور به بهترین شکل ممکن است. معتقدم اساتید بسیجی در راستای این امر می‌توانند با ایفای نقش خود بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی یادآور شد: پر رنگ‌تر کردن فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، راه اندازی وب‌سایت پژوهشی بسیج اساتید برای معرفی فعالیت‌های اساتید بسیجی واحد علوم و تحقیقات، راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان، برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین و اعزام کاروان‌های عتبات عالیات از جمله برنامه‌ها و اهداف مدنظر در بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار