تجمع بانوان معلم حق التدریسی اردکان در مقابل فرمانداری

 امروز بیش از 40 نفر از معلمان حق‌التدریس زن در مقابل ساختمان فرمانداری اردکان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امروز نزدیک به 40 نفر از معلمان حق‌التدریس زن در مقابل ساختمان فرمانداری اردکان تجمع کردند.

در این تجمع بیش از 40 معلم حق التدریس که در سطح مدارس شهرستان اردکان به تدریس مشغول هستند حضور داشتند.

یکی از حاضران در تجمع با بیان این که بیش از 2ماه حقوق معوقه معلمان حق التدریس اردکان می گذرد گفت: ما خواستار تعیین تکلیف و جذب در ساختار آموزش و پرورش هستیم؛نمی دانیم چرا مصوبات مجلس مبنی بر لزوم جذب حق‌التدریسی ها اجرایی نمی‌شود.

یکی دیگر معترضان با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان مجلس به این موضوع اشاره داشته که بیشتر حق التدریسان مدرکی زیر کاشناسی و سنین بالا دارند اظهار داشت: این موضوع اصلا واقعیت نداشته و بالای 80 درصد معلمان حق التدریس فوق لیسانس به بالا هستند و میانگین سنی بالا نیز ندارند.

 محمد رضاپور معاون مالی اداری آموزش و پرورش اردکان با اشاره به پرداخت حقوق معوقه حق التدریسی های اردکان بجز چندمورد تصریح کرد: جای امیدواری است که با پیگیری دستورالعمل تعیین وضعیت حق التدریسیان  از سوی نماینده و مجلس مشخص گردد.

وی با تاکید بر این موضوع که نیروی انسانی آموزش و پرورش اردکان با توجه به آمار بالای دانش آموزان بسیار کمتر از حدنصاب است خاطرنشان کرد: در صورت عدم حمایت از طرح به کار گیری حق التدریسان وضعیت خوبی را برای آموزش و پرورش اردکان با توجه به آمار بالای جمعیت محصلان و کمبود نیروی انسانی در پیش رو نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ی

اعتراض  معلمان حق‌التدریسی در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.