مدیر حوزه علمیه لرستان :

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه این استان به میزبانی پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی میناپور ظهر امروز در حاشیه این اجلاسیه گفت: اجلاسیه فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان هرسال به صورت دوره‌ای جهت ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش، پژوهش، تهذیب و اخلاق و پیشبرد برنامه‌های مدارس علمیه در شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در برگزاری این اجلاسیه‌ها پیرامون موضوعاتی که به مدارس علمیه استان ابلاغ شده بحث و تبادل‌نظر پرداخته می‌شود.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر برگزار شد

مدیر حوزه علمیه استان لرستان افزود: در اجلاسیه پاییزی در شهرستان پلدختر ساماندهی هدایت تحصیلی، آموزشی یکی از دستورالعمل‌ها بود که توسط معاون آموزشی حوزه علمیه استان تبیین شد.

این مسئول گفت: پژوهش دیگر برنامه مورد بحث در این اجلاسیه بود که معاون پژوهش حوزه‌های علمیه استان پیرامون دومین جشنواره علامه حلی به آن پرداخت.

وی تهذیب و تربیت را از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه عنوان کرد و افزود: امسال در رابطه با مسائل اخلاقی و تهذیب طلاب بیشتر با موضوعات انس با قرآن و علوم اهل‌بیت (ع) آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه‌ها مشکلات و مسائل مدارس علمیه شهرستان‌های استان با توجه به نظرات و پیشنهادات اساتید در جهت خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به طلاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: یک هزار و ۶۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۲۰۰ نفر در ادارات و سازمان‌های دولتی مانند تبلیغات اسلامی و اوقاف مشغول خدمت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر از پایه یک تا دهم و درس خارج تحت پوشش مدارس علمیه این استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار